كنتاكتور زيمنس

نمايندگي و فروش محصولات زيمنس

كنتاكتور زيمنس

۶ بازديد

كنتاكتور زيمنس يك وسيله الكتريكي است كه براي روشن يا خاموش كردن مدار الكتريكي استفاده مي شود و نوع خاصي از رله در نظر گرفته مي شود.

با اين حال ، تفاوت اساسي بين رله و كنتاكتور اين است كه كنتاكتور در برنامه هايي با ظرفيت حمل جريان بالاتر استفاده مي شود ، در حالي كه رله براي كاربردهاي جريان پايين استفاده مي شود. كنتاكتورها به راحتي مي توانند در زمين نصب شوند و اندازه آنها جمع و جور است.

به طور كلي ، اين دستگاه هاي الكتريكي داراي چندين تماس هستند. اين كنتاكت ها در اكثر موارد به طور معمول باز هستند و هنگام كار با سيم پيچ كنتاكتور ، قدرت كارايي بار را تأمين مي كنند. كنتاكتورها معمولاً براي كنترل موتورهاي الكتريكي استفاده مي شوند.

 

كنتاكتور زيمنس انواع مختلفي دارد و هر نوع داراي ويژگي ها ، قابليت ها و كاربردهاي خاص خود است. كنتاكتورها مي توانند جريان را در محدوده وسيعي از جريان ها از چند آمپر تا هزار آمپر و ولتاژهاي 24 VDC تا هزار ولت را بشكنند. علاوه بر اين ، اين دستگاه هاي الكتريكي در اندازه هاي مختلف ، از ابعاد دستي گرفته تا اندازه هاي متر يا حياط در يك طرف (تقريباً) ، ارائه مي شوند.

 

متداول ترين منطقه كاربردي كنتاكتور زيمنس بار با جريان زياد است. كنتاكتورها به دليل توانايي كنترل جريان بيش از 5000 آمپر و توان بالاي 100 كيلووات شناخته شده اند. جريان هاي سنگين موتور هنگام قطع ، قوس توليد مي كنند. با استفاده از كنتاكتور مي توان اين قوس ها را كاهش و كنترل كرد.

 

شركت تامين صنعت رامان نمايندگي محصولات مي باشند جهت دريافت اطلاعت محصول و خريد با كارشناسان ما در ارتباط باشيد

مشاهده كامل انواع كنتاكتور زيمنس

شماره تماس
02166171282
02166171488
02166171362

شماره واتساپ

09389063090

 

شركت تامين صنعت رامان نماينده و تامين كننده

ساير محصولات زيمنس نيز مي باشد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.